TOMi BLoG

Káosz és zűrzavar. Az életről, zenéről és művészetről valamint egyebekről kialakult ingerek szöveg formában való megjelenése. Kommentelj nyugodtan, érdekelne egy külső szemlélő véleménye erről a kaotikusságról.

Jogos

Ha tetszik a blog, jogod van örülni neki, de ha nem tetszik, akkor jogod van arra is, hogy ne olvasd. Remélem azért ha olvasod, akkor találsz benne érdekeset is :)



online

[fegyencedzés] 3. edzésnap

2013.01.25. 21:32 | ftomi89 | Szólj hozzá!

3. edzésnap: 2013.01.25. (péntek)

- guggolás gyertyaállásban: 1 x 10 (1/10)

itt nem volt különösebb problémám, igyekeztem figyelni, hogy ne a nyakra, hanem a hát felső részére essen a terhelés mozgás közben, maga a gyakorlat a hát felső részét és kicsit a felkart terhelte meg, ahogy tartottam magam; megjegyzés: általánosban gyógytornára jártam a hátam miatt, ez a gyakorlat úgy érzem segít nálam ezeket az alapokat javítani, mert szépen egyenes háttal keltem fel és ki tudtam húzni magam rendesen miután végeztem (kicsit görnyedni szoktam)

- függőleges húzás: 2 x 15 (1/10)

az alap 1 x 10 nagyon egyszerű volt, így megpróbáltam emelni az ismétlés számon, majd a gyakorlatot megint elvégeztem, így lett 2 x 15 az induló adagom. Itt igyekeztem arra figyelni, hogy karból/hátból húzzam vissza magam és ne lendületből (ez végül is mindegyik gyakorlatra alkalmazandó)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ftomi89.blog.hu/api/trackback/id/tr625044042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása