TOMi BLoG

Káosz és zűrzavar. Az életről, zenéről és művészetről valamint egyebekről kialakult ingerek szöveg formában való megjelenése. Kommentelj nyugodtan, érdekelne egy külső szemlélő véleménye erről a kaotikusságról.

Jogos

Ha tetszik a blog, jogod van örülni neki, de ha nem tetszik, akkor jogod van arra is, hogy ne olvasd. Remélem azért ha olvasod, akkor találsz benne érdekeset is :)



online

[fegyencedzés] 10. edzésnap

2013.02.26. 18:00 | ftomi89 | Szólj hozzá!

(sikerül átugrani a pénteki edzéseket, lehet, hogy átteszem inkább csütörtökre)

10. edzésnap: 2013.02.26. (kedd)

- fekvőtámasz falnál: 1 x 40 + 2 x 50 (1/10)

a múltkorin felbuzdulva, megpróbáltam, hogy elsőre 40-et, majd a másik két sorozat alatt 50-et csinálok. siker :)

- térdfelhúzás: 2 x 25 (1/10)

csak egy kicsit tudtam emelni, de végülis ez is fejlődés

[fegyencedzés] 9. edzésnap

2013.02.18. 18:07 | ftomi89 | Szólj hozzá!

9. edzésnap: 2013.02.18. (hétfő)

- guggolás gyertyaállásban: 3 x 50 (1/10)

 eddig is ment volna 2 helyett 3 sorozat, csak valamiért vártam még vele. most emeltem viszont, nem volt vele problémám.

- függőleges húzás: 3 x 40 (1/10)

továbbra sem okozott problémát a gyakorlat.

[fegyencedzés] 8. edzésnap

2013.02.15. 18:19 | ftomi89 | Szólj hozzá!

8. edzésnap: 2013.02.15. (péntek)

- fekvőtámasz falnál: 1 x 30, aztán 2 x 40 (1/10)

elsőre 30-at csináltam, aztán eszembe jutott, hogy megpróbálom emelni az ismétlésszámot, így lett még két sorozat 40-el. a vége már megerőltető volt kicsit, de még meg tudtam csinálni jól a gyakorlatot.

- térdfelhúzás: 2 x 20 (1/10)

na, ezzel megleptem magam, sikerült 20 ismétlés szabályosan, úgyhogy a mai adag 2 x 20 lett :)

[fegyencedzés] 7. edzésnap

2013.02.12. 17:08 | ftomi89 | Szólj hozzá!

(Kimaradt az utolsó edzés és hétfőn sem volt rendesen időm, úgyhogy ma haladok tovább.)

7. edzésnap: 2013.02.12. (kedd)

- guggolás gyertyaállásban: 2 x 50 (1/10)

. megjegyzés: NE ebéd után kezdjünk bele ebbe a gyakorlatba, majdnem elindult vissza az ebédem :D

- függőleges húzás: 3 x 40 (1/10)

emeltem 3 x 40-re, nem volt probléma :)

[fegyencedzés] 6. edzésnap

2013.02.04. 17:44 | ftomi89 | Szólj hozzá!

6. edzésnap: 2013.02.04. (hétfő)

- fekvőtámasz falnál: 3 x 30 (1/10)

emeltem 10-el az ismétlésszámot, így 3x30-at csináltam ma; kicsit megerőltető volt, nehéz hosszabb ideig kitartani, de még tűréshatáron belül volt.

- térdfelhúzás: 2 x 10 (1/10)

 kicsit könnyebben megy már ez a gyakorlat, viszont 10-nél többet egyben most se tudtam megcsinálni, maradt a 2x10.

[fegyencedzés] 5. edzésnap

2013.02.01. 18:10 | ftomi89 | Szólj hozzá!

5. edzésnap: 2013.02.01. (péntek)

- guggolás gyertyaállásban: 2 x 50 (1/10)

megcéloztam a 2 x 50-et és sikerült is megcsinálni, ez lesz ezentúl a mennyiségem, esetleg később még egy sorozattal bővítem, aztán szintlépés.

- függőleges húzás: 2 x 40 (1/10)

2 x 40 volt a cél, sikerült is; itt is marad ez a mennyiség (a haladó 3 x 40 lenne), esetleg szintén később hozzáadok még egy sorozatot, aztán szintlépés.

[fegyencedzés] marad a fokozatosság

2013.01.31. 11:39 | ftomi89 | Szólj hozzá!

Tegnap végül nem vágtam bele az új program szerinti edzésbe, helyette most 2 hónapig még csinálom az elkezdett "Friss hús"-t, utána pedig jöhet a "Jó magaviselet" - akinek nem világos, miről beszélek, nézzen bele a könyvbe, itt nem akarom részletezni, különben minek a könyv ugye :). Ez nagyjából azt jelenti, hogy mire programot váltok, már nagyjából a 2-3. szint körül fogok járni - meglátjuk hogy tudok haladni a gyakorlatokkal.

Ismerősömtől azt a tanácsot kaptam amúgy, hogy haladjak szóról szóra a könyv szerint az első 5 szintig (addigra már érezni fogom, hogy nekem hogy jó és tudok majd alakítani némileg az edzésterven), valamint, hogy két hónap után rátérhetek a "Jó magaviselet"-ről valami sűrűbb edzésre akár (nyilván majd, amikor azt a programot csinálom, akkor indul a 2 hónap).

Pénteken jövök!

[fegyencedzés] 4. edzésnap

2013.01.28. 19:53 | ftomi89 | Szólj hozzá!

4. edzésnap: 2013.01.28. (hétfő)

Ahogy említettem a legutóbbi írásomban, a mai edzéssel frissítek kissé a terven, tehát megnézem mennyit bírok és innentől kezdve ez alapján fogok lépésről lépésre haladni. Lássuk.

- fekvőtámasz falnál: 3 x 20 (1/10)

elsőre 20 ismétlést csináltam; ott éreztem, hogy már erőlködve menne a következő, ekkor tartottam pár perc szünetet és megcsináltam megint a 20-at, a második sorozat vége felé kezdett már kicsit nehezedni, de még ment. újabb szünet után csináltam még 20-at, a harmadik sorozat végén kicsit elfáradtam már, de talán pihenés után még képes lettem volna újabb körre, de megálltam, mivel a haladó szint 3 x 50, így inkább az ismétlésszám növelésével játszom majd a következő edzéseken.

- térdfelhúzás: 2 x 10 (1/10)

ez a gyakorlat nehéz maradt, ahogy az előző alkalommal is, amit elsőre ki tudtam hozni egy sorozaton belül az 10 ismétlés volt, viszont közben nem kellett hosszabb szünetet tartanom ismétlések között, mint korábban. pár perc pihenés után megpróbáltam még egyszer és nagy meglepetésemre sikerült másodszorra is 10 ismétlést megcsinálni, azt hittem megszenvedek 2-3-mal, de úgy tűnik talán csak a kitartáson múlik, bár hozzáteszem nekem továbbra is baromi nehéz ez a gyakorlat, szenvedős :)

Összefoglaló:

A mai edzést sokkal intenzívebbnek érzem, mégse kimerülésig ment a dolog. Most bizakodóbb vagyok kicsit, fura volt, hogy szinte semmit nem éreztem az előző edzések után - nem is csoda. :)

Ha elég "erősnek" érzem magam hozzá szerdán, lehet, hogy áttérek a "Jó magaviselet" programra (abban két naponta van edzés [kivéve hétvégén]). Ez a "Friss hús" program tényleg elég sok időt hagy regenerálódni, meglátjuk kell-e annyi most, hogy tényleges sorozat/ismétlésszámokkal dolgoztam. Viszlát szerdán!