TOMi BLoG

Káosz és zűrzavar. Az életről, zenéről és művészetről valamint egyebekről kialakult ingerek szöveg formában való megjelenése. Kommentelj nyugodtan, érdekelne egy külső szemlélő véleménye erről a kaotikusságról.

Jogos

Ha tetszik a blog, jogod van örülni neki, de ha nem tetszik, akkor jogod van arra is, hogy ne olvasd. Remélem azért ha olvasod, akkor találsz benne érdekeset is :)



online

baaah

2008.08.16. 22:12 | ftomi89 | Szólj hozzá!

Túl régóta nem írtam már bejegyzést, úgyhogy most éppen alkalmasnak találtam az időt egy kis gépelgetésre, szóval hajrá :P

Mi is történt velem mostanság... Hát nézzük a pozitívumokat, mert szerencsére vannak ilyenek :)

Anyagilag végre kezdek jól állni, és hát minden az anyegin múlik ugye :P Gépet telepítek, bár ez már egy hosszú történet, majd mindjárt el is mesélem. Meg most majd egyéb módon is pénzhez jutok, mert ügyes vagyok :D

Géptelepítés. Hát meg kell hagyni, nem egyszerű a dolog. Kezdődött az egész ott, hogy vagy egy hónapja anyám egyik kollegájának beszart a gépe és anyám felajánlotta a nevemben az újratelepítését, mivel ők nem értenek hozzá. Jó, eddig csak okés, merthogy fizetős a meló. Aztán akkor elkezdődtek a gondok. Ugyanis egyszercsak elszállt a táp. Fogta magát, gondolt egyet és azt mondta "Innentől kezdve én meguntam eme tápegységi létforma csodáit és eldobom magamtól az életem, eldurranok, szevasztok, kapjátok be"

Jó.

Akkor közben ezekről hírt kapva szegény tulajdonosunk még optimistán fogta fel a történteket, merthogy legalább nem náluk történt, ők nem tudtak volna mit kezdeni vele. Huh. Ezt megúsztuk. Nincs gyanúsítgatás, hogy 'na persze, mi voltunk direkt'. Akkor ezek után a kedves kliensék kaptak egy leharcolt ősi harci járművet a főnöktől, mert épp volt elfekvőben az irodában. Frankó. Akkor legyek szíves arra áthurcolkodni. Oké, no problemo, gondoltam. Vinyó bedob, telepít, pénzt kézhez kap, mi sem egyszerűbb.

De egy magasab erőnek más szándékai voltak azzal a géppel, meghalt....Jó, hát van ilyen, tényleg nem egy mai darab volt, na de hát most akkor mit mondunk a vevőnek...Hát meghalt, azt mondtuk neki. Nem érdekes, volt még egy ugyanolyan gép a főnöknél (hm, ez azért kezdett gyanús lenni, de nem baj), megkapták azt. Szitu az előző felállás szerinti, gyerünk. Hát az előző felállás szellemiségében annyira rányomta bélyegét az 'új' régi gépre, hogy az is volt szíves elpatkolni....

Hát innentől én mosom kezeimet, mondom anyámnak 'oldd meg, ezzel nem tudok mit csinálni.'

Na akkor eltelt vagy két hét és csodák csodájára megfogalmazódott a kedves kollégában az a szándék, miszerint vesznek egy használt, de már az előzőeknél kicsit gyorsabb gépet. Akkor azt...........ha.............lennék szíves.

Lennék. Hát persze. Fizetési feltételek még adottak, semmi akadálya. Nos, fogtam a vinyót, ami még ránk maradt elsőként elhunyt testvérünkből, beoperáltam újonnan érkezett testvérünkbe és voilá! Sikerült feltelpíteni az XP-t, felraktam mindent programot és na hoppá bazdmeg....Nem tudtam drivert telepíteni a videókártyához. Kis probléma, na de hát wazze.... Nos, ekkor lépett előtérbe géniuszi énem, és eszembe jutott, hogy hát ennél jobb az a videókártya, ami még az eredeti gépben volt. Háh, akkor fogom és kicserélem. Ja és akkor még azt is észrevettem, hogy egy kis memóriabővítésre is adódott lehetőség, szintén a régi gépet donorként felhasználva. Kis szerelés. kiszedtem, beraktam, bekapcs.

Se kép se hang.....ja de. Hang az volt. Pííííííííp......aztán semmi. Hopsz bááz, kikapcs.

Hát rosszul tettem be a videókártyát, nem volt egészen betolva, ezért akadékoskodott ott nekem szerencsétlen. Betoltam és akkor..........

"HIBA! EZT BENÉZTED! WEHHEHHEEE!" hát nagyjából így tudom összefoglalni, mert nem emlékszem a konkrét hibaüzenetre. Mindenesetre hiányol most valami fájlt, ami miatt a winfos nem indul......májkroszoft....

Jó, mindegy, majd fogom a vinyót, átteszem az én gépembe, aztán pótolom neki, ami köll.

Hát igen. Az élet kissé ironikus. Végre feltelepítek mindent és akkor mikor jót akarok hogy berakom a jobb videókártyát meg a plusz memóriát, akkor persze beszarik a gép :)

Ezt érdemlem. Macera holnap is. Sanyarú sors a köbön wazze :P

Majd még beszámolok a további fejleményekről. Mára végeztem.

 


 

Címkék: sors elmélkedek sanyarú szenvedésmármegint rileksz

A bejegyzés trackback címe:

https://ftomi89.blog.hu/api/trackback/id/tr271265539

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása