TOMi BLoG

Káosz és zűrzavar. Az életről, zenéről és művészetről valamint egyebekről kialakult ingerek szöveg formában való megjelenése. Kommentelj nyugodtan, érdekelne egy külső szemlélő véleménye erről a kaotikusságról.

Jogos

Ha tetszik a blog, jogod van örülni neki, de ha nem tetszik, akkor jogod van arra is, hogy ne olvasd. Remélem azért ha olvasod, akkor találsz benne érdekeset is :)



online

helyzet

2008.08.19. 22:55 | ftomi89 | Szólj hozzá!

Nos végre teljes siker!!

Sikerült feltelepíteni a "beteg" gépre az XP-t, megy minden, bele raktam normális videókártyát még az előző gépből, meg plusz memóriát most már azok is teljesen jól viselkednek és tegnap itt is volt a tulaj, lerendeztük az anyagiakat, úgyhogy jól állok :)

Ja és megvan a Slipknot új albuma, ami majd 25-én jön ki xD Semmi jelentősége :P

Tök jó lett, nekem bejön nagyon, vannak benne megint a Slipknot-tól már megszokott zúzós számok, hozzák a szokott energiát, ugyanakkor most - nekem személy szerint legalábbis - úgy tűnik van néhány számban egy kis Stone Sour-os beütés a dallamvilágban, ami persze nem baj, hiszen annak a brigádnak is Corey Taylor az énekese. Mindemellett szerintem hozták a formájukat a srácok, gitártémákban nekem abszolút bejön az anyag, a vokálok is rendben vannak és a dobtémák lenyűgözőek, hát az valami állati jó. Egyébként így ezzel együtt kicsit dallamosabb lett az album, de megmaradt az a jellegzetes Slipknot feeling, tudom ajánlani mindenkinek! (Ha pontozni kéne, egy 10-es skálán saját magukhoz képest ez most egy erős 7-es [nálam Slipknot-ból az Iowa a nyerő, arra 10-et adok :P])

Más. Anyám másik kollegájának is intéztem ezt-azt, úgyhogy gazdagabb vagyok egy 10-essel :D mondjuk ebből anyám lenyúlt 2 rongyot, merthogy ő közvetítette a lehetőséget, hát istenem, legyen. Megelégszem én a 8-cal is.

Így most végre már jobb kilátásokat kapott a gitár project. :) Ez alatt azt értem, hogy karácsony/szülinapom alkalmából jó lenne, ha hozzájutnék egy gitárhoz meg egy erősítőhöz :) Most már egy ideje vágyom erre.

Meg is mutatom, hogy mit néztem ki magamnak:

A gitár: Ibanez RG-R321EX BK

Az erősítő: Line6 Spider III 15W

 



Hát reméljük összejön. Mondjuk, ha nem jön össze, akkor veszek egy normális akusztikus gitárt, mert annyim azért biztos lesz :D


Címkék: én pénz metal madafakagörényszáj

A bejegyzés trackback címe:

https://ftomi89.blog.hu/api/trackback/id/tr821265541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása