TOMi BLoG

Káosz és zűrzavar. Az életről, zenéről és művészetről valamint egyebekről kialakult ingerek szöveg formában való megjelenése. Kommentelj nyugodtan, érdekelne egy külső szemlélő véleménye erről a kaotikusságról.

Jogos

Ha tetszik a blog, jogod van örülni neki, de ha nem tetszik, akkor jogod van arra is, hogy ne olvasd. Remélem azért ha olvasod, akkor találsz benne érdekeset is :)



online

nu metal

2009.06.24. 02:25 | ftomi89 | Szólj hozzá!

Fel kellett kelnem, hogy eljátszam ezt a basszeromon:

Hát ez van, sajnos így hajnalban a teljesítményem csak kb 80%-on üzemel, úgyhogy el is fáradtam jó hamar, meg nem is tudtam olyan gyorsan pengetni meg hangokat lefogni de ha muszáj akkor muszáj.

Jönnek kifele a jómadarak a Wigwamból. Egészségükre, hogy úgy mondjam. Mert ugye ők se szomjasak már de a pofájukat nem tudják befogni így hajnalban se, hogy én, amikor egyébként nem tudok aludni, igaz nem miattuk de akarnék, szóval hogy én nehogy mégis tudjak aludni.

Egyébként álmos vagyok de nem tudtam még aludni ebben az alvási ciklusban, aminek a mai éjszakát neveztem el most. Majd egyszercsak megjön az álommanó és beszórja a pofámat álomporral, kicsit fuldoklok tőle, de végül csak elalszom végre :)

Még mindig gitárlázban szenvedek, amivel nincs gond, de meg kell várnom amíg kiderül, hogy felvettek az egyetemre, szóval tomi go juniversziti, de csak mire ez kiderül, akkor kapok 20 rongy támogatást a gitáromhoz. Ez még pozitív, mert már csak annyi hiányzik hozzá a saját pénzemhez pluszba, szóval örülünk csak nehéz várakozni. És ráadásul munkát se találtam, bár most lehet hogy mégis lesz valami anyáméknál az irodában, hát meglátjuk, jó lenne.

Ego blog. Most eszembe jutott, hogy egyszer valaki írt ide kommentet és én hogy örültem hogy egy számomra ismeretlen valaki idekeveredett és olvassa ezt a szöveghalmot. Szóval ő mondta hogy szereti az ilyen ego blogokat. Mindegy, nem akarok ezzel semmit se mondani csak eszembe jutott.

Fél három. Ilyenkor szoktam elgondolkozni, hogy lefeküdjek-e megpróbálni elaludni vagy inkább kockuljak a gép előtt és megvárjam a reggelt. Micsoda dilemma :D

Mindegy, asszem most inkább visszafekszem majd, nem tudok ébren lenni így, de még azért majd kicsoszogok a konyháig valami táplálékanyagért, hogy elfogyasszam szépen. Ilyenkor mondjuk előfordulhat, hogy a nagy mozgás közepette az agyam véglegesen felébred és akkor hiába fekszem vissza, reggelig tuti nem alszom el. Mellesleg amikor így néhanapján idejövök blogolni és véletlenül pont hajnal van, eszembe jut a guinness rekordos angol óra, hogy 72 óráig (+pár óra amíg odamentünk meg hazaértünk, szóval volt az több is számomra) ébren voltam és nem viselt meg a dolog, amikor hazaértem még a géphez ültem és estig kockultam, pedig előtte akárhogy is számolom mégiscsak alvás nélkül töltöttem egy akkora adagot, hogy abba már belefért volna egy-két-három alvás :P Igaz ugyan, hogy utána amikor ágyba kerültem, aludtam másnap estig xD (és a lefekvés napján is este feküdtem le :P)A lényeg, hogy ilyenkor ez jut eszembe és hogy kibírtam én azt a több napot is, és hogy most akkor miért is ne tudnék ébren maradni legalább reggelig, na és ez az a pont amikor elgondolkozom azon, hogy ébren maradjak-e reggelig. Hát ez az én kis lelki világom az ébrenlét és az alvás között elgondolkodván.

Ja egyébként azért írtam a bejegyzés címének azt hogy nu metal, mert elmélkedéseim során arra jutottam, hogy valószínűleg az én saját zenekarom zenéjét ezen kategóriába fogják sorolni. Igaz, hogy szeretem a "klasszikus" metál zenéket, a hagyományos megoldásokat, a paraszt metált, ha úgy tetszik :D de mégis biztos , hogy amiféle dallamokat én összedobok az majd a nu metal címszó alatt fog szerepelni, mert nem fog beilleni egy létező besorolásba sem. Mondjuk marha jó, hogy általában csak beszélek róla, de nem csinálom :) Remélem hirtelen majd észbekapok és megvalósítom monumentális gigászi terveimet :P

Nos ennyit a hajnali blogolásról, megyek tápértéket növelni. Ha felébresztett a mászkálás, akkor még látni fogjátok a létemet blog formájában megnyilvánulni.

Na csá, együnk...

Címkék: gitár hajnal ószom virrasztok

A bejegyzés trackback címe:

https://ftomi89.blog.hu/api/trackback/id/tr451290162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása