TOMi BLoG

Káosz és zűrzavar. Az életről, zenéről és művészetről valamint egyebekről kialakult ingerek szöveg formában való megjelenése. Kommentelj nyugodtan, érdekelne egy külső szemlélő véleménye erről a kaotikusságról.

Jogos

Ha tetszik a blog, jogod van örülni neki, de ha nem tetszik, akkor jogod van arra is, hogy ne olvasd. Remélem azért ha olvasod, akkor találsz benne érdekeset is :)



online

Hajnali 'erezdelahajamat'

2009.08.02. 08:21 | ftomi89 | Szólj hozzá!

Megnéztem egy filmet - Szex és halál kezdőknek - hát mit is mondjak, hajnalban mindig máshogy érintenek a filmek, ennek mondjuk kicsit félve álltam neki, de aztán mint kiderült a Mentálállat játszik benne.
Jó, mondom, akkor ez nem valami szex közben meggyalázós, vagy ami még rosszabb lenne, nekrofil történet. Nem is rossz egyébként, nagyjából arról szól, hogy a csávó kap egy e-mailt, benne egy listával, amin azok szerepelnek, akikkel már lefeküdt és akikkel még le fog :D Aztán ugye így, hogy tudja érdekessé válik az élet és aztán zajlanak az események. Tulajdonképpen tudom ajánlani, nemrossz.

Renit közben magához szólította a Teszkó istene és hétvégénként koránkelős ébredéssel egybekötve indul el az első villamosok egyikével áldott munkahelyére ami milyen jó (nagyon jó tényleg....WTF???). Hát ez is valami, legalább pénzt kap érte, bár azért kell egy adag optimizmus, hogy ne érezze nagyon megterhelőnek a dolgot. Reméljük elviselhető lesz. Egyébként azért néztem hajnalban filmet, mert felkeltem vele, amikor indult, aztán gondoltam ideülök a géphez.

Más. Befejeztem a melót, ha minden igaz, bár igaz, hogy még elképzelhető a nélkülözhetetlenségessé válásom bekövetkeztének eljövetele ezen a nyáron. Annyi baj legyen, plusz zseton :P
Viszont jelenlegi keresetemből úgy döntöttem megveszem a torzítópedált a gitárhoz, plusz vastag húrokat, hogy mély hangú gitárral tudjak zúzni. Aztán a zenekar ügyben várható előrelépést várhatóan a szeptemberi iskolakezdéssel avagy azon túli időponttal tudjuk egyeztetni, magyarul ez még várat magára, de mondtam Shady-nek (aki nem ismerné - márpedig én még itt nem említettem asszem - ő lőn leendő zenekarunk énekese/üvöltözője/szövegírója/franctudjamije/alapítótagja), hogy egyetértek a suli alatti kezdéssel, legfeljebb majd a suli okozta feszültség levezetéseként talán jobb számok születnek.

Mellesleg fura dolog történt velem. Jönnek kifele a szomszéd Wigwamból a jómadarak és én meg fel se ébredek a kultúrált utcai társalgásukra. Szinte hihetetlen az egész, eddig ez úgy ment, hogy ők jöttek, én meg ébrenléti tesztet voltam hajlandó végrehajtani, hogy tudatában legyek annak, hogy nem álmodom és általában sikerrel vettem az akadályt, mindig kiderült, hogy bizony ők ébresztettek fel és nem álom. De most csak szimplán átaludtam a hazajutásuk első mozzanatait megörökítő kiabálásként leképeződő kommunikációt. Hát ez van, majd kiheverem valahogy ezt a traumát xD.

Most viszont éhes vagyok, úgyhogy megyek táplálékot vadászni a konyhába.


Ja és most oylan hangulatom van, hogy kaptok reggeli muzsikát, mégpedig régi Slipknotot, mert az jó \m/



Na mentem enni
Stay (sic)!

Címkék: zene nyár hajnal slipknot metal fura fákin ószom virrasztok

A bejegyzés trackback címe:

https://ftomi89.blog.hu/api/trackback/id/tr281282522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása