TOMi BLoG

Káosz és zűrzavar. Az életről, zenéről és művészetről valamint egyebekről kialakult ingerek szöveg formában való megjelenése. Kommentelj nyugodtan, érdekelne egy külső szemlélő véleménye erről a kaotikusságról.

Jogos

Ha tetszik a blog, jogod van örülni neki, de ha nem tetszik, akkor jogod van arra is, hogy ne olvasd. Remélem azért ha olvasod, akkor találsz benne érdekeset is :)



online

Zen(e)

2008.07.20. 19:18 | ftomi89 | Szólj hozzá!

Most találtam Dailymotion.com-on egy tök jó kis feldolgozást :)

Azt hiszem érdemes meghallgatni, nekem tökéletes nyugis állapotot biztosított.

 

És még valami, ami ugyan nem zen és nem nyugis zene, de régen szerettem és most megint megtaláltam, úgyhogy megosztom veletek is. Egész konkrétan a Tarot együttes Pyre of gods című számáról van szó. Erről a bandáról tudni kell, hogy az énekes/basszgitáros a Nightwishből ismert Marco Hietala, így nem nehéz kitalálni, hogy régebben a Nightwish-ért is nagyon oda voltam, hát aztán onnan ismertem meg a Tarot-ot. És most jöjjön a zene:

Címkék: zene gitár zen nyugalom akuszitkus

A bejegyzés trackback címe:

https://ftomi89.blog.hu/api/trackback/id/tr371265507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása