TOMi BLoG

Káosz és zűrzavar. Az életről, zenéről és művészetről valamint egyebekről kialakult ingerek szöveg formában való megjelenése. Kommentelj nyugodtan, érdekelne egy külső szemlélő véleménye erről a kaotikusságról.

Jogos

Ha tetszik a blog, jogod van örülni neki, de ha nem tetszik, akkor jogod van arra is, hogy ne olvasd. Remélem azért ha olvasod, akkor találsz benne érdekeset is :)



online

buy

2008.07.21. 15:13 | ftomi89 | 2 komment

Örömmel jelenthetem, hogy végre találtam magamnak normális cipőt! :D

Meg amúgy vettem olyan sima vászon tornacipőt is csak hogy legyen már az is :P Amúgy hihetetlen, hogy pont a Blahán a Skálában akadok rá a megfelelő cipőre :P

Na mindegy, csak valahogy ez nem jutott eszembe, folyton cipőboltokban gondolkodtam, hogy hát majd valahol lesz jó, de hát van is csak drága :D

Na de mostmár jó vagyok :P

Hazafele meg csináltam pár képet a Petőfi hídról, és ha már így alakult megmutogatom őket :P

 

 


 

Nah, csak ennyit akartam, majd jövök még :D


Címkék: vásárlás cipő skála

A bejegyzés trackback címe:

https://ftomi89.blog.hu/api/trackback/id/tr391265511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_66801 2008.07.21. 19:31:18

Ahh..végre megvan a hülye cipőd. :D Így nem kell szégyenkeznem miattad, hogy mezítláb járkálsz. :P Amúgy tetszetős képek, kicsit hiányzik a jó öreg hángöri...

Ismeretlen_98999 2008.07.21. 23:36:32

Hát kösz hogy így aggódsz a megjelenésem miatt :P Amúgy hát honvágy, van ilyen :) de jössz szépen filmezni meg minden és akkor élvezheted a látványt mindenfelé, meg ugye dunapartra is szeretnék veled menni, szóval ott akkor pláne :)
süti beállítások módosítása