TOMi BLoG

Káosz és zűrzavar. Az életről, zenéről és művészetről valamint egyebekről kialakult ingerek szöveg formában való megjelenése. Kommentelj nyugodtan, érdekelne egy külső szemlélő véleménye erről a kaotikusságról.

Jogos

Ha tetszik a blog, jogod van örülni neki, de ha nem tetszik, akkor jogod van arra is, hogy ne olvasd. Remélem azért ha olvasod, akkor találsz benne érdekeset is :)



online

éjszaka/hajnal/reggel+meeting

2008.07.26. 20:54 | ftomi89 | Szólj hozzá!

Mesélek. A tegnapról. És a tegnapnak is arról a részéről, ami a mai napon kb reggel 9-ig áthúzódott :P

Szóval itt virrasztottam szépen, mert ugye miért ne, megtehetem. Aludni úgyse tudtam nagyon, szóval maradtam Krisztával beszélgetni meg koncert DVD-ket lesni meg élvezni, hogy lefagy a windows kék halállal miközben én az iPodomra másolok zenét :D

Ááááááh, na elmegyek hajat mosni mielőtt ebbe belekezdek, mert megőrülök már....

[...]

Hát eltelt egy nap, mertmegfeledkeztem a blogírásról :D hát micsoda dolog ez....

Na de most mégakkro megpróbálom összeszedni a gondolataimat és akkor a mai nap összegzésével együtt megírom a tegnapelőtti éjszakámat.

Tehát itt virrasztottam, idáig megvan. Ja igen. Egyik emlékezetes pillanat az estének, hogy épp zenét másoltam az iPodomra és közben írtam valamit Krisztának, amikor egyszercsak minden ok nélkül kékhalál volt és mehettem a picsába... Aztán a már felmásolt kb 10 zenémből csak 3 volt az iPodon :D Na meg aztán megnéztem pár koncert DVD-t is, hogy nehogy elaludjak - bár Kriszta azért itt tartott :P - és néztem pl egy DVD-t amin egy dokumentumfilm is volt az együttesről, mégpedig a Cradle Of Filth-ről. És fuh....megint jött az a gyomorszorongató érzés :/ pedig hát.....jó odáig okés, hogy Reni kedvence a Cradle de hát nem gondoltam, hogy lesz ebben a filmben olyan amiről egy-az-egyben ő jut eszembe.....van a Cradle-ben ugyanis ez a csaj, aki háttérénekel egyes számokban és....a megnyilvánulásai ajjh..... :S teljesen Renis a csaj......na jó, hagyjuk ezt, most nem fogok siránkozni, változni akarok, úgyhogy nem fér bele.

No mi volt még... ja igen, reggel (vagyis hát már világos volt, amúgy kb hajnali 5kor lehetett :D) kimentem kajáért, szokás szerint igyekeztem nem neki menni semminek és halkan járkálni, ogy ne ébresszem fel a népeket; hát persze nem jött össze de legalább nem ébredtek fel :P

Na aztán reggel (amikor már tényleg reggel volt, szóval olyan fél 9 felé) beállítottam anyámékhoz és eljátszottam nekik egy kis revansként, hogy "na mi van, hétalvók :P", mert én ezt mindig megkapom amikor ugye 10-ig meg 11-ig alszom :D na mindegy, vicces volt :P

No aztán a mai nap. Már rosszul indult.

Alap felállás, hogy megyünk Erődkertesre nagymamámékhoz, egy kis családi összeröffenés, ebéd miegymás. Ez okés, nem gond. Viszont ami nem hiányzott a reggelemből, az a korán kelés (úgy fél 7 felé már ki kellett másznom az ágyból, mert aztán meg indulni kellett a vonathoz) a másik meg, hogy eléggé rosszul éreztem magam amikor felkeltem, görcsölt kicsit a hasam :S És még kb 5 perccel indulás előtt a wc-n trónoltam és próbáltam segíteni magamon khm...na jó, épp elindulunk, megyünk megyünk aztán fel a 4-6-os villamosra és akkor jött a nap csodája....

Nem volt bérletemés jött egy fasz kis ellenőr....jó mondom kurva jó, meg lettem büntetve, mert nem vált be a dumám....kurvára felidegesítettem magam ezen....még az a szerencsém, hogy nem 12rongyot kell befizetnem, mert anyámnak van bérlete, és nekem is van olyan kis izé igazolványom, amihez a felnőtt bérletet fel lehet használni, szóval majd azt bemutatom és akkor 3 ezerrel "megúszom".....fantasztikus, ne is szóljatok semmit....noh aztán, hogy el ne unjuk magunkat lekéstük szépen a vonatot ezzaazz.....jó nembaj, vártunk fél órát és mentünk a következővel. Ja ésmiközben anyámaml álltunk a pénztárnál a sorban, hyog megvegyük a jegyet odajött egy hómlesz, hogy hát neki ugye pénzre lenne szüksége, jó elküldük ahova kell. Eltelik pár perc, kicsit halad a sor, erre a másik oldalról megint megjelenik a drága, hogy hát neki pénzre lenne szüksége....uuuhhh, na akkor anyámmal mindketten már tiszta idegek voltunk a büntetés miatt, úgyhogy végül anyámelküldte, hogy "még MINDIG NINCS és NEM is lesz!!" :D szép volt anyukám :P.... na lépjünk tovább.

Megérkeztünk nagymamámékhoz, ott kicsit kellemesebb volt a légkör, megdícsértek szépen, hogy mindenhova megvoltak a pontjaim felvételihez, oké, köszi puszi, örültem :)

Meg segítettünk nagybátyámékkal bevinni egy nagy kinyitható ágyat a nappaliba, jó angy ovlt, megszenvedtünk vele, mire kisakkoztuk, hogy hogy forgassuk miközben az ajtón megyünk be vele, hogy beférjünk :P Ja meg unokahúgom megint kis aranyos volt :) (alig 2 éves)

A nap végén nagybátyám visszavitt mindket az állomásra, természetesen izgisen, hogy úgy értünk oda, hogy a kocsiból már láttuk megállni a vonatot, és aztán épphogy elértük xD

Hát így telt a mai napom, mondhatom fantasztikus lelki állapotban leledzek :P Na de smemi gond, már kihevertema dolgot, nyugi van. Meg zen :P

 

Címkék: fura kékhalál madafakagörényszáj fákin virrasztok

A bejegyzés trackback címe:

https://ftomi89.blog.hu/api/trackback/id/tr131265519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása