TOMi BLoG

Káosz és zűrzavar. Az életről, zenéről és művészetről valamint egyebekről kialakult ingerek szöveg formában való megjelenése. Kommentelj nyugodtan, érdekelne egy külső szemlélő véleménye erről a kaotikusságról.

Jogos

Ha tetszik a blog, jogod van örülni neki, de ha nem tetszik, akkor jogod van arra is, hogy ne olvasd. Remélem azért ha olvasod, akkor találsz benne érdekeset is :)



online

agárd/gárdony/velencei tó

2008.08.10. 18:30 | ftomi89 | Szólj hozzá!

A most következő sorok a nyaralás részleteit rejtik. Fogyasztásuk semmilyen körülmények között nem ajánlott, ha az olvasó épp fullad, haldoklik, nincs feje, nem tud olvasni vagy nem érdekli a szöveg. Köszönjük.

[Még most mondom hogy majd a kis képekre katt és nagy lesz :)  ]

Az egyes napokat mindig jelölöm és a vasárnapot még az első előtti, nulladik napnak tekintem, íme:

./00_vasarnap

Hát ma elindultunk a nyaralásra. Állítólag legkésőbb délben indultunk volna, de persze az is lehet, hogy nekem volt pillanatnyi hallászavarom, lényegében ez a lényeg szempontjából lényegtelen :P

Szóval úgy fél 2 körül indultunk. Jut eszembe: Még reggel/délelőtt beszéltem Krisztával MSN-en. És tök rendes volt tőle, itt maradt "velem" kb, amíg el nem indultunk, ami ottani kanadai idő szerint akkor úgy hajnali fél 5 volt. Szóval thenksz, Krisztám (egyébként tudom ám, hogy nem miattam maradtál, csak a F1-et vártad xD de semmi gond, én elnéző vagyok :D)

Na akkor térjünk át a "nagy utazásra". Igazából bennem élénk tévképzetek éltek arról, hogy ez az út a kocsival eltart majd egy jó ideig. Hát nem. Max 40 perc volt, ha nem kevesebb :P Nem érdekes.

Amikor leértünk, először becsekkoltunk a szálláson [Moha bá érces  hangja alapján könnyen odataláltunk :D]

Aztán elmentünk éttermet keresni; Moha bá ismát hű szolgálónknak bizonyult:D Amúgy két étterem közül választottunk végül, az egyik valami vadász nevű, a másik meg a „Szomjas Horgász” nevet viselte, amit mellesleg azóta csak Taknyos Gilisztának emlegetünk, egyrészt ez apám poénja, másrészt ezt valami furcas okból könnyebben megjegyeztük, mint az eredeti nevét. Na mindenesetre a másik étterem, ahol ettünk az jó volt.

A szállás amúgy tök jó, de majd holnap, meg úgy folyamatosan majd írok róla részleteket, ugyanis most este 10 van és lesem az MTV-n a Headbangers Ball-t  :D Majd pont azért maradnék le róla, mert eljövünk itten dögelni a pusztába? Na neeem :D

Na szóval röviden eddigi itteni tevékenységünkről:

Körbenéztünk itt a környéken délután, amit amúgy egy nyugodt és kellemes hangulatú vita előzött meg az esemény bekövetkeztéről. Hát végül enyhítette a büntetést az én fáradtságomra való tekintettel, és így csak egy-két ucányit sétáltunk el :P Aztán visszaérve én aktív pihenésbe kezdtem: ledöglöttem az ágyra és csak három ujjamat hagytam működésképes állapotban, amikkel fogtam/nyomkodtam az iPodomat xD Ez tartott úgy 8-ig, aztán zuhany és be a TV elé és most írogatok és 5 percenként átszólok anyámnak, hogy „Mindjárt lekapcsolom a lámpát, még 2 perc!” :D

Na de mostmár le is fekszem, álmos vagyok. Még annyit most elárulok, hogy van klíma :D Na majd jelentkezem.

./01_hetfo

Bullshit.

Ma felfedeztünk, megaszalódtunk és este vihar volt. Ezekre majd még kitérek.

Reggel volt egy kis vita arról, hogy miért nem lehet 10 perccel később kelni, aztán végülis úgy esett, hogy az éhség legyőzte a lustaságot, bár kemény küzdelem volt.

A reggeli az megint egy jól sikeredett akció volt...Annyit elárulok, hogy itt a panzióban reggel 7 és 10 között van svédasztalos reggeli. Mi valahogy 9 felé  baktattunk ki, ami azért szerencsés, mert így nekünk egy könnyített, lightos, Update menü jutott, néhol hiányos felszereltséggel. Szóval a reggelink kifli volt vajjal meg fevágottal, de nem azért, mert ezt válaszottuk, hanem, mert csak ez maradt. Meg pl csak vajkenős kés volt, de azért azzal is szétoperáltuk valahogy a kiflit. Éééés a legfontosabb: volt kinn előkészítve pár üveg üvegkancsó, bennük ismeretlen eredetű folyadékokkal. Volt ott vízforraló és teafilter is, ezért anyám a kombinatorikában szerzett tapasztalatait igénybe véve teakészítéshez fogott és az általa viznek vélt löttyöt beöntötte a vízforralóba, aztán bögrékbe vele, teafilter, cukor és kész. A probléma az az, hogy ezek után szembesítettük a ténnyel, hogy a jóhiszeműen víznek titulált folyékony halmazállapotú anyag mintha enyhén sárgás színnel játszott volna a reggeli napfényben. Vajon miért... Ezen elmélkedtünk egy darabon, majd ráeszméltünk, hogy a „víz” limonádé volt. Nincs jelentősége...

Én mondjuk úgy voltam a dologgal, hogy hát ugye miből is álla limonádé: víz, cukor, citromlé. A víz az jóa teába, citromlét ls szoktam bele tenni, ha úgy adódik és a cukor szintén tea-kompatibilis dolog. Szóval no para.

Tulajdonképpen végülis csak az én optimista gondokodásmódom vezetett a leginkább egzotiksunak mondható tea elfogyasztásához. Persze csak én ittam meg, nem baj. Én benyeltem az egészet, szerintem olyan íze volt, mint a mézes teának egy kis citromlével :P Jó az. Nem okozott különösebb lelki megrázkódtatást.

Na akkor ennyit a reggeliről. Kaja után elintultunk, hogy megnézzük nagyjából hogy néz ki a bízpart, mik a táplálékszerzési források (pl büfék és vízparti ’duplaáronadomhogyaturistákbólmegéljek’ típusú hotdog árusok). A partról van egy képem, amit most megosztok a tisztelt publikummal.

Egyébként útközben szokás szerint összevesztünk az élet nagy dolgain, mint pl hogy: „Anya! Miért mész erre?” vagy „Ne gyere már ennyire közel, mert meleg van, elszívod a viszonylag használható levegőt és amúgy szájbaverlek!”

Na aztán séta után visszajöttünk a panzióbaés kiültünk itt a kis kertbe römizni (nem tudom, hogy így kell-e írni, de őszintén szólva ki nem szarja le :P) Persze öcsém megintcsak folyton nyert, én meg szokás szerint mindig jó lapokkal kezdve elcsőként pakoltam le, csak aztán nem én nyertem :P

Ez után a fergeteges kártyaparti után elsétáltunk abba az étterembe, ahol tegnap is ettünk (Nem a Taknyos Gilisztába. A másikba.) Most is jót ettünk. Aztán ebéd után szép kotosan átsétáltunk egy Aldiba és vettünk hihetetlenül jó minőségi és jó ízű 85ft-os 2 literes üdítőket; szőlős, citromos és narancsos változatokban. Hát....Olcsó volt, viszont szar.

Ezek után anyámék még kiültek megint a panzió kertjébe én meg elvonultam a szoba klíma biztosította hűvösébe és az ágyon fekve félálomban néha lenémított TV-t néztem, közben zenét hallgatva, néha meg mindezekről tudomást sem véve kb lementem alfába :D Mellesleg említettem, hogy a klímából eddig ismeretlen okból valami gyümölcslevesre emlékeztető szag és frissen festett falról áradó szag egyvelege terjeng? :D Ja és néha kamilla tea illat (vagy szag?) van a bejáratnál....

Hát ez van. Most éppen este 11 van és kezdődik a South Park :D Bár már eddig is sok agypusztító műsort néztem ma este, mint pl Zenmester vagy Viva La Bam (Ezekről talán majd adok egyszer linkeket, hogy átérezzétek ahelyzetet :D)

Szóval most megyek South Parkot bámulni, aztán sleep. Mára ennyi.

./02_kedd

FUCK YOU ALL!!

Ma egész álló nap semmi nem történt. De tényleg. Viszont este kaptam egy sms-t, hát fuhh..... :\

[Na szóval lényegében ma kicsit antiszoc voltam meg nem igazán voltunk sehol és ezeknek a kombinációja ilyen írományt eredményez]

./03_szerda

Székesfehérvár. Jó volt, próbálok mesélni.

Reggel megint olyan „könnyen” keltem, ahogy szoktam, szóval sokáig tartott. Reggeli után elintultunk a vonatállomásra és feldobtuk magunkat a vonatra. 20 perc út. Aztán busszal tivább a Bory várhoz. De most inkább beszéljenek a ma készült képek.

 

 

Amúgy aztán a vár után még elmentünk várost nézni, arról is vannak képek.

Hát ennyi. Most nem tudtam poénosan előadni, de csak mert most elmélkedtem sokat valamin és ez minedn téren leszívta az energiáimat, De nincs gáz.

./04_csutortok

Iditóta reklámok. Van ez a szerencsétlen gülü szemű gerinc (igen, egy gerinc, úúúristen...) és akkor fogja magát és túrahátizsákot vesz a ööö hát....nem a hátára mert tulajdonképpen ő maga egy része a hátnak, na mindegy. Magára veszi. És akkor elutazik, mert kényelmetlen a hülye matraca. A szemétje. Nincs benne semmi felelősségérzet?! Ott hagyja azt a nyomorult embert, akinek a hátából kimászott. Na mármost, ha ezt átvitt értelemben vesszük, akkor ugye ez egy állat lesz, mert gerinctelen és ráadásul rosszul alszik, mert szar a matraca. Ha meg szó szerint vesszük akkor....hát....egy ember gerinc nélkül nehezen él teljes életet, úgy érzem. Ha egyáltalán túléli, hogy a saját gerince távozik a hátsó részéből. 100%-ig életképtelen. És mindez miért? Egy kis köcsög öntörvényű gerinc miatt, akinke gülü szeme van és nem jó neki a matrac. Hihetetlen...

Más. Ma lesétáltunk a velencei tóhoz. Hmm...Kicsit kedvetlen voltam, nem mentem be a vízbe. Ez van. De azért a parton elvoltunk, kártyáztunk (nah..mi mást csináltunl volna :D). Én közben zenét hallgattam, mert kezdtek az idegeimre menni a hülye fritzek németajkú területről érkezett barátaink „schlaffenpaffenhabemöchte” szövegei....De jól vagyok, jól vagyok :P

 


 

Nem nagyon tudok a mai napról túl sokat mesélni. Talán majd a holnap izgisebb lesz.

./05_pentek

Ma elkezdődött az olimpia. Kövezzetek meg érte, de én nem tulajdonítok neki különösebb jelentőséget, hajrá magyarok meg mittom ügyesek a sportolóink meg ilyenek, de most hagyjuk...

Most épp 21.57 van és az eddigi estéken alig bírtam aludni. A mai napig csak egyszerűen ráfogtam arra a tényre, hogy süt a nap, nyár van, meleg van, besül a szoba. Az egyetlen gondolkodóba ejtő kis tényező a falon csüngő klíma volt. Mert a klíma ugyan nyomatta magából a levegőt már mióta itt vagyunk folyton 0-24 nonstop megállás nélkül egyfolytában mindig always (több szinoníma most nem jut eszembe). Na de ma este megelégeltem ezt a felállást és kezembe vettem az irányítást. Fogtam a távirányítót és magas szinten fejlett szimbólumfelismerő képességemet segítségül hívva felfedeztem az üzzemmódok váltogatási lehetőségének létezését. Rájöttem, hogy eddig csak valami keringető üzemmódban ment, ami nem eredményez hűvös levegőt. Szóval átnyomtam arra a jelre, ami egy hópehelyre hasonlított leginkább, így most éjjel szarrá fagyunk háhhhá :D De legalább tudom, hogy mi volt eddig a gond :P (jó, amúgy nem fagyunk szarrá, de mostmár kellemes hűvös van :) )

Nézzük a mai napot:

Délelőtt megint kártyáztunk. Szokásos: römi, elsőként én pakoltam le mindig és folyton öcsém nyert. Tiszta sor. Nem érdekes. Ebédre most egy a tóhoz közeli büfébe mentünk. Ja igen, eddig éttermekben ettünk, mindig máshol, úgyhogy most gondoltuk meglepjük magunkat egy kis büfés kajával. Na szóval kb 4/4 annyiért, mint az étteremben, ettünk ugyanolyan laktató és finom kaját, csak 3 deci pia helyett persze itt ugyanannyiért fél litert ittunk :P

Egyébként hozzá kell még tennem, hogy most erre a büfére egy jó kis agyrohasztó, 1 órás séta után akladtunk rá, ugyanis egy éttermet kerestünk, de arról kiderült, hogy „Only for VIP” szóval csak az ottani panzióhoz tartozó vendégek zabálhatták magukat halálra ott.

./06_szombat

Hát. Izé. Ma kicsit esett. Sehol nem voltunk. Bent gubbasztottunk a közös helyiségben és tv-t lestünk na meg persze...........na kitaláljátok? Hát persze, hogy kártyáztunk! xD Igazából mára ennyi, semmi extra.

./07_vasárnap

Hát ez már a mai nap. Úgy 11 felé jött értünk apám kocsival, összepakoltunk és irány Horány! Jó nemis :P Mentünk éttermet keresni, de már csak a hazafele vezető úton valahol. Mire odaértünk már dél volt kb, úgyhogy éhesek is lettünk kicsit. Valahol Érd környékén ettünk amúgy ahova egy olyan úton jöttünk, hogy beszarsz milyen. Moha bá kommentált úgyhogy azt mesélem most el: „Menj egyenesen 300 métert és hajts be a körforgalomba. Hajts ki a körforgalomból a 3. kijáraton. [...] Menj egyenesen 450 métert és hajts be a körforgalomba. Hajts ki a körforgalomból a 4. kijáraton. Menj egyenesen 500 métert és hajts be a körforgalomba. Hajts ki a körforgalomból a 3. kijáraton. Menj egyenesen 320 métert és hajts be a körforgalomba. Hajts ki a 4 kijára.....Újratervezés...” Igen, itt már másfele mentünk, nehogymár Moha bá mondja meg nekünk, hogy mi a frankó, amikor az nem is az :D

Amúgy hazafele valahol Baracsánál hívott fel Kriszta (ezt azért tudom, mert mondtam neki, amikor megláttam a táblát, hogy „Baracska” :D) és jól esett vele beszélni :) Bár én még elég kába voltam, úgyhogy nem teljesen volt összefüggő amit mondtam, de hát az élet ilyen :D

Aztán most perpillanat begépelem ezt a kis élménybeszámoló akármit a füzetemből és 20:48 van. És végeztem. Hát ennyit mára :)


Címkék: utazás nyár nyaralás fénykép ószom

A bejegyzés trackback címe:

https://ftomi89.blog.hu/api/trackback/id/tr301265538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása