TOMi BLoG

Káosz és zűrzavar. Az életről, zenéről és művészetről valamint egyebekről kialakult ingerek szöveg formában való megjelenése. Kommentelj nyugodtan, érdekelne egy külső szemlélő véleménye erről a kaotikusságról.

Jogos

Ha tetszik a blog, jogod van örülni neki, de ha nem tetszik, akkor jogod van arra is, hogy ne olvasd. Remélem azért ha olvasod, akkor találsz benne érdekeset is :)



online

gárdony, velencei tó, és békávé

2008.07.31. 21:22 | ftomi89 | Szólj hozzá!

Elfelejtettem említést tenni azon aprócska tényről, hogy vasárnap megyünk le a velencei tóhoz, Gárdonyba. És a következő vasárnapig nem is jövünk vissza. Ez mindössze annyit jelent, hogy egy hétig nem lesz itt se agyalás, se semmiféle elmélkedés, sem érdekesség és videók se.

Szóval, aki eddig volt olyan kedves, hogy olvasta a hülyeségeimet, az most pihenhet egy hetet, mert aztán jövök és könyörtelenül belevésem betűimet az internetbe, baaaaah. (nem, nem ittam :P)

Viszont mielőtt elmegyek még lesz egy péntek meg egy szombat, úgyhogy addig innen még kétnapi ostobaság fog csordogálni.

Na nézzük a mai napomat, igazán figyelemre méltó mondhatom :D

Először is felkeltem kb 1-kor, oda se neki :D Aztán még itt szenvedtem egy sort a gép előtt mindenféle okossággal, többek közt megintcsak koncert DVD-kbe lestem bele. Aztán eltelt szépen az idő és elérkezett a fél 3, úgyhogy fogtam magam és szépen elindultam hátra a 7-es busz végállomásához, buszra fel, éés most volt jegyem :D (nehogy már pont akkor kapjanak el, amikor megyek befizetni a büntetésemet xD) aztán Ferenciek terén le, kellemes fél óra a napon, semmi gond, viszont most nem találtak meg a hómlesszek, hogy pénz kéne [nem piára, á nem], végülis ez is egy jó pont. Oké, mire kellemesen átsültem, mint az éttermekben szokás a húsnak létezni, megérkezett ismerősöm, aki hozott bérletet. Ez azért jó dolog, mert pont aznapig volt érvényes, mint amikor engem megbüntettek, szóval örültünk. Diákom számát belebiggyesztettem szépen és start a BKV pótdíjazási irodája felé. Egy jókedvre derítő ksi séta következett ismételten a nem annyira hidegnek viszont rohadt melegnek mondható nap sugarában, éljen!

Nah, nagy nehezen elérkeztem az Akácfa utcába, épp a Blaha előtt volt, ahogy azt mondták nekem, oké, helyben vagyunk.

Befordultam erre ott gangelt pár feka dzsoni afro-amerikai fiatalember, én meg már azt hittem hirtelen teleportáltam Bronxba. (Na mindegy, nincs bajom velük amúgy, ezt csak mint poén emeltem ki, semmilyen rasszista gondolat nem volt mögötte.) No aztán elhaladtam egy meglehetősen impozáns, ámde nem pótdíj befizetésre alkalmas épület előtt, hát az is BKV volt, csak valami főhadiszállás vagy tudja fene. Na de kicsivel lejjebb ott volt az én úti célom is. Bementem, na akkor mondom miért jöttem, bár elég egyértelmű volt, de erre csak később jöttem rá, mert hát mi mást csinálna ugye az ember egy pótdíj fizetési irodában, minthogy pótdíjat fizet :D Nem érdekes.. Na akkor diák a bérlettel, lakcím igazoló kártya és a csekk, jó beadtam. Aztán a kellemes légkondiban (ez most tényleg kellemes volt, azért mondom) várakoztunk mindketten a modernnek nem éppen jellemezhető számítógépre, hogy kiadja, ami ahhoz kell, hogy átnyújthassak 3000 Ft-ot. Hát láss csodát egy röpke fél óra alatt el is érkeztünk eme méltósággal teli pillanathoz és befizethettem végre a büntetésemet :P Na akkor visszafele már Ektomorfék zúztak a fülemben, úgyhogy nem figyeltem a környezetemet.

Egyszercsak feltűnt, hogy talán nem kéne a napon sétálgatni visszafele is, úgyhogy voltam szíves behúzódni az árnyékos oldalra :P Természetesen a buszra már kénytelen voltam ismét a napon várni, de hát istenem, semmi sem lehet tökéletes. Legalább nem kellett sokat várni. Aztán szépen hazaértem, buszról le és már nagy megkönnyebbültségemben "boldogan" sétálhattam a ház felé. Na akkor hirtelen szembetalálkoztam hazafelé vezető utamat újabb akadályozni kívánó eseményébe: a kapukódot pötyörészem, de nem akarja bevenni a cucc. Na mondom oké, azt hiszed kifoghatsz rajtam...Megkerültem a házat és mivel anyám otthon hagyott kulcsait vittem magammal, azon rajta van a hátsó rácsos kapu kulcsa, szóval bejutottam végre a saját házunkba, fentesztik :D

Aztán annyit ettem, hogy nagyon (volt karfiol leves, ezzzaazzz=szóval nem igazán ettem nah :D)

De csináltam málna-szörpöt, ami igazán finomra sikeredett, úgyhogy elégedetten kortyolgattam a nagy melegből hazatérve =)

Aztán mi is történt.....

Oh igen, megnéztem egy filmet, egész jó volt (Nyolc tanú). Aztán este 8 felé befutott anyám két pizzával, ugyanis számlázás volt az irodában, ami annyit jelent számomra, hogy minden hónap utolós munkanapján pizzázunk :D

Pizza betolva. Finom volt. Most pedig itt tartok, megírtam a mai napomat. Abba most nem kezdek bele, hogy pontosan mit írtam, hiszen épp az előbb olvashattad végig :P

[A betűméret azért volt ilyen, hogy változatos legyen a blogom :D]

Címkék: nyaralás sors nyugalom fákin sanyarú rileksz

A bejegyzés trackback címe:

https://ftomi89.blog.hu/api/trackback/id/tr1001265528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása