TOMi BLoG

Káosz és zűrzavar. Az életről, zenéről és művészetről valamint egyebekről kialakult ingerek szöveg formában való megjelenése. Kommentelj nyugodtan, érdekelne egy külső szemlélő véleménye erről a kaotikusságról.

Jogos

Ha tetszik a blog, jogod van örülni neki, de ha nem tetszik, akkor jogod van arra is, hogy ne olvasd. Remélem azért ha olvasod, akkor találsz benne érdekeset is :)



online

0.33_éber_vagyok

2008.09.21. 00:33 | ftomi89 | Szólj hozzá!

Hát itt vagyok újra egy "normális" bejegyzéssel.

A pontos idő most épp 0:33. Nem igazán tudok aludni. Meg kicsit bekattantam. Valahogy most antiszoc lettem eléggé. Berágtam mindenkire. Ilyenkor jön az, hogy Slipknot - People=Shit és akkor jól esik.

Nem tudom ez miért van, most msn-en is megváltoztattam a nevem [HATE] -re. De igazából e mögött nem sok utálat van vagy nem is tudom. Mondom ez most egy ilyen kisebbfajta bekattanás.

A Kárhozottak Királynője zenéjét hallgatom épp. Jóféle muzsika ez.

Egyébként most lehet, hogy csak a "bekattanás" eredménye, de valahogy szabadnak érzem magam. Vagy felszabadultnak inkább. Úgy....önmagamnak érzem magam végre. Mintha eddig elnyomtam volna az egyéniségemet.

Talán tényleg kezdek megnyílni? Lehet, hogy most kinyilatkoztatom magam és nem érdekel mások véleménye. Nem lenne rossz igazság szerint. Sőt. Törekszem erre az állapotra. Na nem úgy, hogy leszarok mindenkit és bunkó vagyok (most sajnos még kicsit ilyen hangulatban vagyok...), hanem csak egyszerűen, hogy merjem felvállalni magam. Szomorú tény, de nem megy. Szóval ezért szeretném, ha ez most így kicsit beindulna. Úgy ez az egész folyamat. Jó lesz.

Fuh. A héten betegeskedtem egy csöppet. Egy kis influenza, oda se neki. Majd mennem kell még dokihoz igazolásért, mert úgyis rákérdeznek még erre, hogy "na hol az igazolás köcsög?". Na persze nem ilyen stílusban. Szép is lenne.

~

Már Chimaira szól. Az ő zenéjüket is szeretem nagyon. Ja meg most újra felfedeztem a Bleeding Through-t. Igazán jó zenéjük van. Most különösképpen illik hozzám. Elég agresszív a hevességem csillapításához.

~

No hát őrült lettem kicsit. Ezt lehetne mondani. Most az jutott eszembe, hogy írni akartam egy könyvet. Valami jó kis izgis történetet. Aztán most ahogy felfogtam mit csinálok beugrott, hogy ebből kéne esetleg alkotni valamit. Végülis sokszor hallani, hogy az életből lehet a legjobb ötleteket meríteni. Hát meggondolom még. Csak aztán meg megint az lesz, hogy elfelejtem vagy lusta leszek írogatni.

Mindegy, majd szép lassan összegyűlik ide a blogomra valami történetnek való, aztán akkor összeszerkesztem talán. Vagy végülis ez így is jó. Átadom, amit szeretnék. Egy történetet. Az én történetemet. Hogy bekattantam. Hmm...

Na jó, most ennyit, később még jövök, ezt az éjszakát azt hiszem most nem alszom át. Talán WOW-ozok egyet. Ja tényleg, wow...

Múltkor játszottam Katával. Hát nem mondom jó játék volt, meg így azért tényleg jó játszani, hogy ott egy karakter ugye a játékban és az az egyik ismerősöd. Vicces. Magyarázta, hogy mit hogy merre meddig, mert még nem igazán játszottam wow-val. Volt egy enyhe diktátor jellege a magyarázatnak, de hát nem gond, értem én.

Meg erről eszembe jutott, hogy találkozgatni kéne haverokkal, barátokkal. Most ugye értelemszerűen Kata ugrott be, hogy elég rég találkoztam vele, majd egy sörözést be lehetne iktatni. Ja meg Krisztával még megbeszéltünk ezer éve egy IMAX mozit :D Na majd mindent szép sorjában.

Majd jelentkezem.

Címkék: zene én antiszoc fura elmélkedek fákin virrasztok

A bejegyzés trackback címe:

https://ftomi89.blog.hu/api/trackback/id/tr861265547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása