TOMi BLoG

Káosz és zűrzavar. Az életről, zenéről és művészetről valamint egyebekről kialakult ingerek szöveg formában való megjelenése. Kommentelj nyugodtan, érdekelne egy külső szemlélő véleménye erről a kaotikusságról.

Jogos

Ha tetszik a blog, jogod van örülni neki, de ha nem tetszik, akkor jogod van arra is, hogy ne olvasd. Remélem azért ha olvasod, akkor találsz benne érdekeset is :)



online

[fegyencedzés] 1. edzésnap

2013.01.15. 18:12 | ftomi89 | Szólj hozzá!

A könyvben szereplő "Friss hús" program alapján haladok edzésem elején, ez heti két edzésnapot jelent, ami nálam ma (kedden) indult, a következő nap pedig szombat. Így a két edzés között 2-3 nap pihenőnap van, ez bőven elég idő a regenerációra, ahogy azt a könyvben is olvashatjuk. Ezekben a bejegyzésekben mindig összefoglalom, hogy milyen gyakorlatból hány sorozatot és hány ismétlést hajtottam végre, ezek után pedig emlékeztetőül mindig leírom, hányadik lépésnél tartok az adott mozdulatsornál, valamint rövid megjegyzésekkel egészítem ki, ami egyelőre nekem, később pedig talán másoknak is hasznára válhat. Hajrá!

1. edzésnap: 2013.01.15. (kedd)

- fekvőtámasz falnál: 2 x 10 (1/10)

a kezdő szint itt 1 x 10 lenne, de ez annyira könnyen ment, hogy gondoltam egy rövid pihenő után megpróbálom még egyszer és mivel nem volt megerőltető, 1 helyett 2 sorozat lett a mai edzésem.


- térdfelhúzás: 1 x 10 (1/10)

na, ezzel a gyakorlattal meg kellett szenvedtem, elsősorban a derekamat éreztem, hogy keményen dolgozik (tudtam is, hogy a derekam/hátam gyenge), úgyhogy itt maradtam az alap sorozatszámnál. (UPDATE: természetesen a hasizmom is keményen megdolgozott, csak jelentősebb volt a derekam fáradása)
/megjegyzés magamnak: lassan, koncentráltan végezd a gyakorlatot!/

Címkék: edzésnapló #fegyencedzés

A bejegyzés trackback címe:

https://ftomi89.blog.hu/api/trackback/id/tr355020158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása