TOMi BLoG

Káosz és zűrzavar. Az életről, zenéről és művészetről valamint egyebekről kialakult ingerek szöveg formában való megjelenése. Kommentelj nyugodtan, érdekelne egy külső szemlélő véleménye erről a kaotikusságról.

Jogos

Ha tetszik a blog, jogod van örülni neki, de ha nem tetszik, akkor jogod van arra is, hogy ne olvasd. Remélem azért ha olvasod, akkor találsz benne érdekeset is :)



online

összeröff@grandparents' w/dörr&villám

2009.05.31. 19:30 | ftomi89 | Szólj hozzá!

Ismét jelentkezem.

A tegnapi napról hiányzik itt egy apró beszámoló. Pótlás következik.

Nehezen keltem reggel, de nem probléma, mivel hozzászoktam már hétvégén. Felébredtem a telefonomra 7-kor. Lenyomtam. 9-kor jött a következő ébredés, de csak bambultam az ágyból a semmibe, mert félálom állapotában hullámzott a fejem. 10 körül sikerült kimászni az ágyból :D

Hipertérugrással vetettem bele magam a hajmosás egyszerű tevékenységébe.Apró adalék info, hogy anyám szólt, hogy 11-kor indulunk. Jó. Sietek. Meg is voltam fél 11-re, leültem reggelizni, de valamiért végül úgy döntöttem, hogy csak ledöntök egy teát, aztán mehetünk is.

Egy gyors felöltözés, diák, bérlet, telefon, ipod a ruházatom különböző zsebeibe és kész is vagyok. Mentünk Erdőkertesre nagyimékhoz gigapartira, jelszó: családi összeröffenés; hamisítatlan autentikus cseresznye/meggy szedésre.A vonatút egészen kellemesnek mondható volt, végighallgattam a Suffocation albumot nagy nyugalmamban :D Megérkeztünk, lepattantunk a vonatról, szépen sütött a nap és a szél is fújt eléggé ahhoz, hogy ne legyen melegünk. Csináltam is ott az állomáson egy képet hangulatörökítésképpen:

Szerintem gyönyörű :) Amúgy is rá vagyok kattanva a felhős látványra^^

Szóval itt várakoztunk egy kicsit, aztán megjött nagyapám kocsival vitt minket a házhoz. Befelémenet meeting nagynénémékkel, kézfogás, puszi. Bent nagyim megrökönyödve vette tudomásul, hogy öcsémmel mi bizony már igen nem megyünk összébb :D

Nagybátyámék eközben a két apró lányukkal kinn játszottak, bográcsoztak. Ja igen, bográcsos babgulyás volt a terv, igazság szerit én még meg se kóstoltam, de hoztunk haza belőle, majd ma vacsora címszó alatt tesztelem az anyagot. De jól nézett ki. Azért ettől függetlenül nagymamám annyi ételt főzött, hogy azt hittük napok óta erre készül :D Volt mennyiség bőven :) Mi anyámékkal paprikás csirkére szavaztunk, finom is volt. Anyám egyébként jó sokat fényképezett, főként virágos, növényes makrókat, egész jók lettek, majd mutatok a belőlük. Ebéd után öcsémmel kicsit elvonultunk, megbeszéltük, hogy át fogunk szinkronizálni egy filmet, hogy meghumorítsuk unalmas mindennapjainkat :D Eddig az új Batman film mellett tettük le a voksunkat, főleg, hogy ahhoz a száundtrekk is megvan, úgyhogy azzal kiegészülve fogunk alkotni, valószínűleg nem csak a szövegkönyvet átírva poénosabbra, hanem a háttéreffekteket is viccesen szájjal reprodukálva. Na de ez egy msáik történet.

Az elvonulás pillanatát egyébként így őriztem meg: (a maga digitális utóéletében.)

 

Ültünk a még dobozokkal némileg megpakolt hátsó szobában a nagy sarokkanapén és ötleteltünk.

 

Aztán később visszatértünk az étkezőbe és egyszercsak "bohócos lufik" kerültek elő, ki tudja honnan :D TUdjátok azoka hosszúkás lufik, amiből mindenféle okosságot lehet hajtogatni, és közben idegesítően fülcsikaró nyikorgó hangja van :D De a lényeg, hogy alkottunk egy kutyát. Vagy leglábbis ahhoz hasonlót, bár kidurrant, nem bírta a strapát. Anyám virága bezzeg túlélőnek született:

Ja és a mi kutyánk földi maradványairól se feledkezzünk meg vizuálisan:

Hát ennyit erről, nyugodjék békében....

Később egy kis dörgéssel egybekötött villámlós eső úgy döntött nem unatkozik tovább a sötét viharfelhőkben, és lejött. Nagybátyámék kislánya meg is ijedt tőle kicsit, de a szülei megnyugtatták :) Nem sokkal ez után ők elindultak haza, később mi is.

A vonatról már tetszett ez a kis eső :) olyan hangulatos, meg hát hallani az esőt, annak van valami sajátos hangulata, ami megfog.

Mindjárt folytatom, hozom a chipsemet, nem szabad hagyni megpimpósodni :D

[a Mindjárt után]

Itt vagyok. Tehát a tegnapi nap ezzel érdekes információival véget is ért. A mai meg szintén egy nehéz keléssel kezdődött, dél körül sikerült megreggeliznem :D Aztán 1-kor mentünk McDonald's-ba ebédelni, mert volt pár kuponunk, amit még ma lehetett felhasználni. A lényege, hogy 1290-ért tudtunk venni olyan menüt, amiben volt egy bigmac, egy közepes krumpli, egy 0,4-es üdítő és vagy Nuggets vagy csirkés szendvics, vagy akár egy második bigmac. A csirkés szendvicses verzió most megvolt, finom.

Most is elég szomorkás az idő, de ez egyáltalán nincs rám hatással. egész jó kedvem van :) Relax zenét hallgatok, ez segít nyugodtan leírni a gondolataimat. Nevén nevezve a www.lounge.fm-en található webrádiót hallgatom. Most ez kell.

Holnap jön ebéd után Reni :) Nem is tudom ma miért nem találkoztunk, valahogy elszállt az idő, bár ez az esős időjárás tudatalatt biztos nem hozta meg a kedvemeta mászkáláshoz és ezért nem jutott eszembe :/ Sebaj, holnap találkozunk :)

Más téma. Gitár :) mi más :D

Mostani egállapodás szerint véglelgesítettem a gitárválasztást. Mint ahogy azt korábban megírtam egy Cort és egy Ibanez gitár között vaciláltam. Végülis visszatértem ahhoz az Ibanezhez, amit régebben kinéztem, gonodltam miért adnám alább. (ugyanis a cort mellett megemlített Ibanez egy olcsóbb modell) Tehát, ha minden jól megy - és ugye miért is ne menne jól - akkor nyár vége felé egy Ibanez RGR321 boldog tulajdonosa lehetek :) Tulajdonképpen már most boldog vagyok attól a tudattól, hogy lesz gitárom, elég közelinek tűnik :)

Íme a hangszer:

 

 

Ennyi voltam mára, köszönöm a megtisztelő figyelmet.

 

Címkék: utazás nyár nyugalom merengek

A bejegyzés trackback címe:

https://ftomi89.blog.hu/api/trackback/id/tr881290135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása